Program ၏တည္ေဆာက္ပံု

၁။ Program ၏တည္ေဆာက္ပံု

၁။ အေျခခံ တည္ေဆာက္ပံု

အခုေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ေဆာ့ဖ္ဝဲလ္ေတြ ေျပာင္းလဲတိုးတက္လာတာႏွင့္အမ်ွ လုပ္ငန္းေတြကို ထိန္းသိမ္းဖို႕ ေဆာ့ဖ္ဝဲလ္အသစ္ေတြ အမ်ားၾကီးလိုအပ္လာပါတယ္။ ေဆာ့ဖ္ဝဲလ္ဆိုတာက ဖတ္ရလြယ္ဖို့နဲ႕ စစ္ေဆးရလြယ္ဖို့လိုပါတယ္။ အဲ့ဒီလို ေဆာ့ဖ္ဝဲလ္ေတြက –

Program ေတြအားလံုးကို ေျခခံတည္ေဆာက္ပံု သံုးမ်ိုးျဖစ္တဲ့ အစဥ္လိုက္တည္ေဆာက္ျခင္း၊ ေရြးခ်ယ္တည္ေဆာက္ျခင္း၊ ထပ္ကာထပ္ကာတည္ေဆာက္ျခင္း နဲ့ တည္ေဆာက္ႏို္င္ပါတယ္္။

အေျခခံတည္ေဆာက္ပံု သံုးမ်ိုးကေတာ့
(၁) အစဥ္လုိက္တည္ေဆာက္ျခင္း
လုပ္ငန္းစဥ္ေတြကို အထက္ကေနေအာက္ အစဥ္လို္က္ ေဆာင္ရြက္ပါတယ္။
(၂) ေရြးခ်ယ္တည္ေဆာက္ျခင္း
အေျခအေနအရ လုပ္ငန္းစဥ္ေတြကို ေရြးခ်ယ္လုပ္ေဆာင္တယ္။ ေျကာ္ျငာတာမ်ိုးလည္း လုပ္ေပးတယ္။ ျပီးေတာ့ လုပ္ငန္းစဥ္တစ္မ်ိုးတည္းကို ေဇာက္ခ်လုပ္ေဆာင္တာမ်ိုးလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
(၃) ထပ္ကာထပ္ကာ တည္ေဆာက္ျခင္း
လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားကို ထပ္ခာတလဲလဲ ေဆာင္ရြက္ပါတယ္။ အၿပီးသတ္ဆံုးျဖတ္ျခင္းကို လုပ္ေဆာင္ခ်က္မစတင္မီႏွင့္ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ၿပီးမွ ေဆာင္ရြက္ျခင္းလည္းရွိသည္။

ဒီအျခခံအခ်က္ သံုးခ်က္ကို ေပါင္းစပ္ျပီး Program တစ္ခုေကာင္းေကာင္းဆြဲႏိုင္ပါတယ္။ “C” ဘာသာစကားကလည္း အေျခခံတည္ေဆာက္ပံုေတြက တစ္ဆင့္ program တစ္ခုေရးႏိုင္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးတာျဖစ္ပါတယ္။

အစီအစဥ္ေရးဆြဲဖို့အတြက္ အရင္ကတည္းက Flow chart (ေရးဆြဲပံု)ရွိျပီး အခုထိလည္း တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းေတာ့ အသံုးျပဳေနၾကပါတယ္။ဒါေပမယ့္ Flow chart နဲ့ဆြဲထားတဲ့ အစီအစဥ္ေတြက ရွုပ္ေထြးကုန္ျပီး data နဲ့လုပ္ေဆာင္ခ်က္ မခ်ိတ္မိတာေတြ၊ algorithm ကနားမလည္တာေတြ စတဲ့ အားနည္းခ်က္ေတြ အမ်ားၾကီးရွိပါတယ္။

ဒါ့ေၾကာင့္ Flow chart အစား ေဖာ္ျပခ်က္မ်ား(တည္ေဆာက္ပံုဇယား)က ႏိုင္ငံတကာမွာ ေခတ္စားလာခဲ့ပါတယ္။ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ႏွစ္မ်ိုးစလံုးက Program ေရးဆြဲရလြယ္ကူေစပါတယ္။


Check our Facebook Page!